• Spetternieuws Elementair Zwemmen

Beste ouders/verzorgers van onze zwemmers,

De kop is eraf, de eerste zwemles heeft weer plaatsgevonden. Wat was het fijn om alle aanwezigen weer te zien zwemmen.

Hierbij dus een spetternieuws met belangrijke data in informatie, schrijf deze data dus echt in uw agenda!

Lintjes:
    Wanneer uw kind een lintje ontvangt, zien wij deze graag op de badkleding genaaid, zodat wij kunnen zien in welk badje uw kind zit! Graag uw medewerking hierin!

Afmelden van uw kind:
    Wanneer uw kind niet kan komen zwemmen, door welke omstandigheid dan ook. Dan heel graag een mail naar zwemles@kennemerzwemclub.nl en in de mail de naam van uw kind en kleur van het lintje melden. Zodat wij onze administratie goed up to date kunnen houden.

Kledingzwemmen:
    Iedere laatste vrijdag van de maand is er kledingzwemmen voor iedereen!

• Kledingeisen instructiebad: t shirt met korte mouw, korte broek met knoop en rits en sokken
    • Kledingeisen vanaf badje geel (diep) en groen ( A) Lange broek met knoop en rits, t shirt met korte mouw, sokken en schoenen
    • Kledingeisen B-diploma: Lange broek met knoop en rits, t shirt met lange mouw, sokken en schoenen

Afzwemmen A en B diploma
    Er zijn  2 afzwemdatums gepland voor A en B:

• A-diploma: vrijdag 1 december 2023 om 18:00 uur
    • B-diploma: vrijdag 24 november 2023 om 18:00 uur

Extra kleding zwemmen voor de groene groep: Vrijdag 10, 17 en 24 november!

Extra kleding zwemmen voor de B-groep: Vrijdag 10 en 17 november!

Wanneer het kind NIET aan de kleding eisen voldoet, kan hij/zij ook niet afzwemmen!
    Wanneer uw kind zijn afzwembrief heeft mogen ontvangen volgt er via mail informatie.

Verder ook belangrijk:
    .           Als kinderen hoofdluis of kinderzeer hebben mogen zij niet zwemmen! We sturen de kinderen terug naar de douche.
    .           Kinderen met lang haar verplicht een staart of vlecht in het haar.
    .           Laat sieraden thuis als uw kind moet zwemmen, of doe ze af voor de zwemles!

Bij verdere vragen en of opmerkingen graag mailen naar: zwemles@kennemerzwemclub.nl

Dan kunnen wij voor nu alleen nog maar hopen op een spetterend jaar!!

Groet, Myrna en Gea